neeaan

Direktlänk till inlägg 9 juni 2013

Ny header

Av linnea - 9 juni 2013 15:26

Tjaooo finisar ;)

Har kommit hem från London nu, har haft det super trevligt 8D

Shoppat har jag oxå gjort C:

Har gjort en ny header, testade att göra en rörlig header, blev rätt nöjd faktiskt.

Jag gör gratis headers så om du e intresserad så är det bara att komentera, mejla mig på linneagripler@hotmail.com eller kika mig: Neeaan.1D

Jag tror det var allt jag har att säga ;.)


   




//Linnea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea - 21 juni 2013 12:26


Tjena! Idag är det midsommar 8D Ska bort klockan fem ;) Annars ska jag nog bara vara hemma, skönt C: Har gjort en ny header som ni förmodligen ser. Har fakriskt tagit alla bilderna själv idag, känner mig vädigt duktig :D Just nu bara tråkar jag, så...

Av linnea - 16 juni 2013 19:45

        

Av linnea - 16 juni 2013 19:38


Tjao, jo. Jag har tänkt på en sak. Jag vill att det här ska vara en msp blööögggg oxå C: Inte för att jag brukar spela, men jag gillar att fixa msp headers och msp bilder haha LOL. Så det blir mitt beslut ^^ Hope you like it 8D   ...

Av linnea - 9 juni 2013 19:10


Det här blir då sista inlägget för idag ;)  Imon e de skola buuuuuuuu -.- På tisdag åker jag och min klass till skansen. Det blir väl okej ^^ Snart är det sommarlov OMG O.O Läääängtar så sjukt mycket !! Ska nog kolla på tv och kämpa med min...

Av linnea - 9 juni 2013 19:10


Det här blir då sista inlägget för idag ;)  Imon e de skola buuuuuuuu -.- På tisdag åker jag och min klass till skansen. Det blir väl okej ^^ Snart är det sommarlov OMG O.O Läääängtar så sjukt mycket !! Ska nog kolla på tv och kämpa med min...

Presentation


En blogg om mig, mina drömmar och mina vardagar.
Välkommna!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards